Bad Day

Haft en dålig dag idag.
Eller, dagen har väl inte varit dålig egentligen, men jag har inte alls känt mig på humör.
Verkligen känt mig så där irriterad inombords hela tiden. Usch.
Det började redan när alarmet ringde imorse. Ni kan ju tänka er resten...
Jag hann inte binda klart min sugarflowerbukett idag heller.
Hyllan som jag så lyckligt hade hoppats på att få sätta upp idag gick ej...

Och till råga på allt har jag pluggat.
Jag och Alexandra ska ju presentera vår c-uppsats på måndag på företaget där vi utförde uppsatsen. Det innebär att man behöver förbereda och öva. Men jag hann bara börja med mina manuskort, får fortsätta imorgon efter jobbet... Inte så värst roligt, men visst känns det givande och spännande att få komma ut och presentera resultatet för företaget!
Men jag känner mig långt ifrån som en student igen... Det var tider det!


Nej, jag ska åtminstone försöka lyckas med en sak idag: Somna innan kl halv 1!
Känner verkligen hur trött jag är om dagarna. Inte haft sovmorgon på 10 dagar. Till helgen blir det ingen heller. Nej, tänk om jag kunde gå och lägga mig typ, nu? Gjört!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0