Vitt, lila, grönt

Nu har jag varit nere i gymmet en stund i min ensamhet.
Det är ju helt fantastiskt att man har tillgång till ett gym helt gratis bara för att man bor i studentlägenhet! :D

Imorgon fyller min svåger och svägerska 18 år, (haha vad jag känner mig gammal när jag kan skriva "svåger"!)
Förra året när de fyllde år var en fredag, så då gjorde jag den här tårtan och bjöd på kvällen på ungdomssamlingen i kyrkan. 

Varför det står bibelord på är för att det ena innehåller namnet Josef och det andra innehåller namnet Hanna. Tyckte det var lite roligt bara...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0