Pics

Fick lite bilder idag från förra söndagen då vi hade "havstema", så jag tänkte visa er lite :) 





Japp, så här kan det alltså se ut i vår kyrka. Det ser inte riktigt ut så här varje gång, men nästan ;)
I övrigt har jag verkligen haft en så skön helg! För första gången på länge har jag verkligen känt mig ledig! Jag var hemma både fredagkvällen och lördagkvällen och jag kan ärligt talat inte minnas sist det hände. Ofta brukar mina helger bara bestå i en ledig lördag eftermiddag och en ledig söndag eftermiddag, om man nu definierar "ledig" som att verkligen inte göra något särskilt alls. Och det kan behövas ibland.
Nej det har verkligen varit en härlig helg och den har känts längre än vanligt!
Nu känner jag mig redo för en ny vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0