Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro

Oj oj denna helgen har verkligen gått i ett!
Lördagen började med att jag jobbade på Tårtdecor, sen var det 18-års kalas!



Massa trevligt folk och söta barn att busa med! :)




De är för söta allihop! :)

Idag efter gudstjänsten åkte vi upp till Trollhättan och hälsade på Ellinor!


Hon har verkligen kommit i ordning nu i lägenheten!


Nu är jag precis hemkommen. Har haft sms-konversation med 5 pers samtidigt, inte lätt alltså! ;) Nu blir det nog ett avsnitt av Heroes innan det är dags att sova!
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0