Ingen sockerfri oktober

På Mix Megapol kör de ju med en sockerfri oktober.
Det blir det inte för mig kan jag säga. Det är redan kört.
I tisdags firade vi kanelbullens dag på jobbet.

Sen hade Simon inte fått någon kanelbulle på kanelbullens dag så då var jag ju bara tvungen att köpa en kanelbulle till honom (och en till mig) på väg hem från jobbet.
Igår kom mamma in med en sockerkaka som vi gladeligen satte i oss.
Och idag när jag kom till jobbet låg där ytterligare en påse bullar på bordet!
Imorgon ska jag ut och äta och fika och på lördag blir det kalas. Kan bara tänka mig vad det kommer innebära.
Inte bra detta...
;P

I övrigt skojade vi till det idag på jobbet och lekte Star Wars...!
Man måste bara få vara lite löjlig ibland!
Så här ser ni lite hur det ser ut "bakom kulisserna" ni som inte varit där ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0