I'm lost without you

Har inte varit så aktiv med bloggandet denna vecka för jag har knappt varit hemma, känns det som i alla fall.
Jag funderade på det så sent som idag, förr har jag alltid känt att jag nästan aldrig hade tid att träffa mina vänner. Det var svårt att lyckas planera in en träff och ta tid för det.
Nu träffar jag vänner allt oftare och jag kan mer ta allt som det kommer, upplever jag i alla fall.
Åter igen måste det ha att göra med att jag inte har något plugg som hänger över mig.
Jag njuter av det.
Denna vecka har jag fantastiskt nog träffat en vän varje dag!
Utom idag... Idag skulle jag träffat Linda, men vi båda blev väldigt sena från våra jobb idag och kände hur trötta vi var så vi ställde in det. Blev massa tjöt i telefonen istället ;)
Bjuder på en liten bild från hösten 2006... Tänk vad tiden går!


En annan sak jag funderat på denna vecka är hur trött jag är. Min första slutsats var att jag måste sova mer (oväntat), men ju fler jag har pratat med som också är jättetrötta, desto mer inser jag att det helt enkelt måste ha med höstmörkret att göra. Men det är inte okej att stå och gäspa en hel dag på jobbet..!
Nej jag längtar allt tillbaks lite grand till de soliga sommardagarna, även om hösten är mysig på sitt sätt.

På Marstrand dagen innan bröllopet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0