Finna och glömma

Fredag = Jag är ledig!
Har precis varit nere i gymmet.
Tänkte ni kunde få se lite hur det ser ut, även om bilderna bara är tagna med min mobil:


Det är så skönt att vara i gymmet fredag förmiddag för då är jag helt ensam där.

Förutom att vi har tillgång till gym och bastu i huset så finns det ett sällskapsrum med biljard, pingis, kök mm. Där har jag heller aldrig varit än, så idag passade jag på att smyga in där i min ensamhet.
Och vet ni vad jag hittade?!
Ett piano! :)

Men det är tragiskt hur snabbt jag glömmer. Nu är det i och för sig ca 5 år sedan jag spelade piano, men inte ens Titanic-låten som suttit i ryggraden sedan jag var 13 år kan jag längre! Det var den enda låten som jag verkligen var säker på att jag kunde helt utantill. Jag minns ingenting av Skärgårdsdoktorn, En helt ny värld, Alla Turca och alla de där jag kunde. Det gör mig ledsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0