When we stand together

Har egentligen inget särskilt att komma med idag.
Favoritlåten just nu är som titeln ovan med Nickelback och det mina vänner trodde jag väl aldrig! Nickelback har alltid varit Simons favoriter, inte mina, nej långt ifrån. Men just den låten, den svänger ju!

Idag lagade vi lax till middag för första gången ever. Fick ett gott tips från chefen ;) Synd bara att fisk inte är den billigaste varan direkt... När jag bodde hemma åt jag fisk ca 1 gång i veckan. I mitt nya hem har vi haft fisk 2 gånger totalt. Skamligt.

Annars längtar jag otroligt mycket till lördag då vi ska gå på Breaking Dawn!!! Ska bli intressant att se hur de gjort den. Och var exakt de bryter berättelsen innan nästa film.

Ingen bild hade jag att bjuda på idag heller. Sicket tråkigt inlägg säg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0