Vem syns i rutan?

FREEEEEDAG!
Frukost-fika med Alex på ett ställe vid grönsakstorget jag aldrig varit!



Men så plötlisgt hände något oväntat!
Det kom in en man (kändis??) och efter honom kom en man med filmkamera och en tjej som bar på två, ja vad ska man kalla det, ljuslyktor? Så att ljuset skulle falla rätt.
Jag var givetvis tvungen att smygfota lite...

Först filmade de bara den där mannen, han satt och pratade med folk och sen gick han även bakom disken där de stod och gjorde smörgåsar. Sedan började de filma runt i hela lokalen och ett bra tag filmade de mot mig och Alex (!) Dum och feg som man blir i sådana situationer så sa vi ingenting. Egentligen borde man ju liksom "ursäkta, men vad är det ni filmar? Ni får gärna be om vårt godkännande innan och om ni publicerar det där...!" Men så gör man ju inte. Vi har ju ingen aning om vad det handlade om.
Men om ni ser mig i rutan någon stans kan ni väl säga till!

Efter jag och Alex skiljts åt gick jag en sväng i vårt gråa Göteborg.



Nu har jag kommit hem och ätit lunch. Simon slutade tidigt idag så nu ska vi ta tag i det där med att välja ut foton till tack-korten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0