Tårtbit

Idag höll Paula kurs hela dagen. Det var en baskurs och på slutet av den kursen bjuds det på tårta. Jag tog mig allt en bit! Vi måste ju leva upp till ryktet att den enda vi gör är att äta tårta hela dagarna, haha! ;)


Efter jobbet var jag hos optikern. Börjar känna mig gammal, känns som om min syn bara blir sämre och sämre. Nu är det som att jag knappt hinner se vad det står på registreringsskylten på mötande bil innan den passerat mig! Så jag borde göra något åt det kanske hehe.

Nej nu börjar Bonde söker fru!!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0