Ny header

Har gjort en ny header, men jag vet inte om ni kan se den än. För mig syns den inte än i alla fall.
Tyvärr hade jag glömt gränsen för hur hög den får vara så nu syns inte hela, så tråkigt! Jag får göra om den någon dag i rätt storlek men det gör jag inte nu, har suttit med den nu i 6 timmar. Usch vilken tid det tar! Vet inte när jag kommer ha 6 timmar till övers nästa gång... söndag eftermiddag kanske?

Hur som helst så var det på tiden att fixa en ny header. Dags att visa en bild på mig i min egen bröllopsklänning, inte bara en klänning i en affär som i förra headern ;)

Vill att headern ska symbolisera vad min blogg handlar om;
Min vardag och vad jag fyller den med. Min man, vänner, tårtor och andra gosaker :) Det som inte kom med nu dock är att bloggen också handlar om vilka filmer jag sett. Jag hoppas allt att ni får lite tips och inspiration när jag skriver om vad jag tyckt om olika filmer :) 

Nu är jag jättetrött i ögonen efter så många timmar framför datorn...!
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0