Nu finns jag på riktigt

Förra veckan fick jag en liten avi från posten att jag hade något att hämta ut.
Konstigt tänkte jag, jag har ju inte beställt något!
Idag kom jag äntligen ihåg att åka till posten, och gissa vad det överraskande nog visade sig vara?
Mitt examensbevis som jag ansökte om i slutet på september typ!! Kul!
Så nu är jag verkligen personalvetare, på riktigt!
 
Det var en hel del papper med i det där kuvertet; Beviset, alla mina kurser och betyg, och så en bunt med "Diploma Supplement".

En liten lapp med "Lycka till" fanns också.
"Lycka till!
Du har genomfört en utbildning hos oss på Högskolan Väst.
Som en bekräftelse på detta kommer ditt examensbevis.
Vi hoppas att du har upplevt din tid vid högskolan som positiv
(-tveksamt) och önskar dig varmt välkommen tilbaka till oss i framtiden (-aldrig!).

Men man ska ju aldrig säga aldrig... ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0