Greater things have yet to come

Idag fick jag ta bussen till kyrkan i Kungälv då Simon skulle vara där redan kl 9.00 för att han hade ljudet. Jag hade ingen lust att vara där 2 timmar innan mötet började när jag inte hade något särskilt ansvar denna söndag.
Fick träffat Linda & Emanuel en stund när vi inte sågs igår som vi planerat.
Sen åkte vi på middag till Simons familj och efter det hängde de med oss hem på fika för att kolla på våra porträttbilder och på de senaste inköpen i lägenheten.

Vi körde en Mario Kart turnering på vårt Wii och Simon vann... givetvis...

Ja det var min söndag det. Har även fått lite grejer av mamma för hon var i Ullared i fredags. Och Simon passade på att hämta sin adventsljusstake hemma, så nu är allt klart, nu har vi adventsljusstakar och julgardiner till alla fönster. Nu längtar jag bara efter att få sätta upp allt om 2 veckor!

Men min söndag är ju inte helt slut än, jag funderar bara på om jag ska kolla på Heroes eller på en film med Simon...? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0