Dagens release

Hörde på radion imorse att det nu står klart vilka som skall leda melodifestivalen 2012.
Det blir dessa tre!

Kul tycker jag!
Jag gillar Helena Bergström och Sarah Dawn Finer sjunger ju gudomligt bra! Dock har jag inte stenkoll på vem Gina Dirawi är, men hon är bara 20 år gammal så det ska bli intressant att se hur hon kommer leda programmet.

Det är lite roligt också att kolla tillbaka på vilka programledare vi haft genom åren.

Alla konstallationer har väl på ett sätt liknat varandra, alltid åtminstone en man eller en kvinna, alltid någon som kan sjunga och någon som är komiker. Det blir spännande i år, undra vilka rubriker tre kvinnor skapar nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0