525 bilder till...

VET NI VAD?!
I fredags fick vi resten av alla foton som bröllopsfotografen tog!
Så nu har vi ytterligare 525 bilder, 425 stycken från vigseln och minglet samt 100 st porträttbilder, förutom de dryga 1000 bilder vi redan har fått av alla snälla gäster!!
:D
JAG HAR ATT GÖRA, om man säger så...!!

Jag kan inte hålla mig från att ge er ett liiitet smakprov på de vackra bilder som fotografen fick till under vigseln! Är så otroligt glad att vi hade en professionell fotograf under själva vigseln, för inuti en kyrka är det vanligtvis ganska svårt att få till bra bilder. Men dessa är riktigt fina, eller vad tycker ni? :)

 









Dessutom försökte fotografen fånga åtminstone en bild på varje person som var där utanför kyrkan, så det känns jätteroligt! Tror verkligen hon fick med nästan alla. Så ni skall se er själva ni som var där, det finns jättefina bilder på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0