Vi är närmre 25 än 20!

Idag kom Hanna på fika!

Ja, Alexandra var här också så klart. Hon ingår änna i paketet. Vi liksom sitter ihop just nu, som ler och långhalm. Helt ofrivilligt. Haha!

Vi insåg hur gamla vi börjar bli. Hjälp! Mycket prat om bröllop och hus.
Framför allt är det tydligen tant-varning på mig som äger en pelagon.

Jag har också äntligen sett mitt första avsnitt av "Fyra bröllop". Tänkte det kunde vara kul att börja titta, framför allt då min kusin Jessica Jincén är med i serien! Jessica gifte sig med Magnus 21 augusti förra året. Deras bröllop kommer sändas i början av juni. Håll utkik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0