Timma efter timma

Jo, det blev nästan lika länge som igår.
Idag har vi skrivit och grejat med uppsatsen i 11, 5 timma!
Börjar bli trött på det här nu.
Men imorgon kl 12.00 skall uppsatsen vara inne hos handledaren.
Sen ska jag jobba på Tårtdecor och få ett litet avbrott i vardagen! :)
På fredag gäller det, då får vi feedback från handledaren, då får vi veta hur mycket vi har att ändra tills på måndag morgon, då får jag veta om jag måste ställa in min födesledag eller inte...
Men vi ska jobba på så snabbt vi bara kan på fredag och lördag så jag kan få fira min födesledag.
Tyvärr kan det dock hända att jag tvingas missa Bara Varas sommarfest fredagkväll :(

Nu ska jag äntligen försöka slutföra det jag hållt på med i över en vecka nu; Skriva ut foton till min nya fotoram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0