Sköna maj, dog du?

Det här är INTE okej!
Vaknar upp 3 maj och det snöar!!
-1 grad ute!
Usch och fy!

Nu sitter jag hos Alexandra och arbetar med c-uppsatsen som vanligt. Denna vecka har vi fått bokat in alla våra intervjuer. Vi gjorde 2 intervjuer förra veckan och så blir det 4 denna veckan. Det ska bli jätteskönt att känna att vi blir klara med intervjuerna. Nästa vecka kan vi förhoppningsvis börja med vår tematiska analys och skriva på resultatet. Dock är det så segt att transkribera intervjuerna! Första intervjun vi gjorde på nästan 1 timma tog 7 timmar att transkribera! Men men, det måste göras. Och ämnet vi skriver om tycker jag är intressant och roligt. Jag tycker det är kul att vara i det företag som vi är i så det känns bra.

Nej nu måste vi fortsätta. Nästa intervju börjar om några timmar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0