Populärt bröllopsdatum?

Jag hittade minsann ingen officiell trailer till Breaking Dawn igår!
Det är lite komiskt ändå att jag och Simon har samma bröllopsdatum som Bella och Edward! Och NEJ vi valde inte det datumet för att det är så i filmen NEJ. Jag kan säga att jag blev lätt förvånad när jag läste boken och insåg detta... Inte nog med att vi gifter oss på samma dag så gifter sig ju även mina två vänner samma datum. Är det något särskilt med detta datum eller?! ;)

Sen vill jag säga Grattis till Linda & Emanuel på er 2-års dag!

Nu ska jag alldeles strax iväg och leta tärnklänning. Åh hoppas verkligen att vi hittar en idag så man kan få det ur världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0