Lång onsdag...

Har inte så mycket att säga idag.
Alexandra och jag har suttit och gjort tematisk analys och skrivit på resultatet från kl 9 i morse till kl 8 ikväll.
Nu är jag trött!

I övrigt håller jag på och letar fram 9 foton. Jag köpte nämligen en fotoram (det kanske jag har sagt föresten?) på Netto förra veckan! En jätterolig, plats för 9 foton som sitter ihop på olika sätt. Sådant jag gillar!
Den ramen tänkte jag fylla med bilder som representerar olika delar i mitt liv. Framför allt vill jag ha med alla vänner i de olika fotona, men det är oerhört svårt att få ner det till bara 9 foton!

Vad sägs om det här fotot?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0