Bröllopstorget

Så här 3,5 månad kvar till bröllopet är det väl kanske dags att avslöja vår sida på bröllopstorget!
Jag har varit med där sedan mars 2010. Kan inte påstå att jag är så värst aktiv men jag ska försöka bli bättre på det!

Efter många om och men har vi nu äntligen kommit på lite saker att önska oss i alla fall ;) Trodde inte jag skulle hinna med någon bröllopsplanering idag då fotboll plötsligt kom på schemat för dagen. Så efter några helt oplanerade fotbollsmatcher i Bohus och en bilfärd hem igen med en person för mycket i baksätet, har vi nu till slut äntligen fixat lite.

För att komma till vår bröllopssida klickar du här eller använder adressen: www.brollopstorget.se/Brudpar/SimonEmelie

Vill du hitta vår sida på bröllopstorget söker du på medlemmar med signaturen "forever and ever". Där kan du se vår önskelista, förlovningssida och bröllopssida!

Jag hoppas på att kunna lägga ut mer information snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0