Min tepåsesamling

Visste ni att jag har samlat på tomma tepåsar?
Jag har närmare bestämt exakt 1000 st.
Jag började samla när jag var ungefär 10 år och höll nog på tills jag var 16 år kanske. Minns inte exakt. Mitt mål var att få 1000 så när jag fick det slutade jag.

Även mina vänner hjälpte mig att samla, de samlade på sig lite själva hemma som de sedan gav till mig.
Bilden under förtydligar vad jag egentligen menar med tomma tepåsar:

Varje låda är alltså knöfull med massa tomma påsar. Tror till o med jag hade dem i en viss ordning efter sort och färg i lådorna.
Det är lite kul att se hur designen på teförpackningarna har förändrats med åren.


Men hela grejen är ju helt absurd när man tänker på det!
Denna samling är något som INTE får hänga med till lägenheten haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0