I'm alive!

Tänkte bara tala om att jag lever och mår bra för er som undrar vart jag tagit vägen!
Nu ska jag bjuda på några bilder från flytten, jag misstänker att ni är nyfikna ;)

TORSDAG: Glad i hågen, har precis fått min nyckel!

Vi var i lägenheten och inspekterade.

FREDAG: Grollan undrade var det var som hände.

LÖRDAG: Hejdå lilla fönster och moln/fågel-tapeterna!

Tack och lov att vi har hiss alltså!


Småland var också representerad i en ostkaka! Tackar! :)

Ellinor vispar grädde med den röda elvispen!

Vädret var helt perfekt!!

Sen var vi trötta.

IDAG: Solen lyser även idag och värmer upp hela köket!

Detta är mina absoluta favoriter i lägenheten just nu:


Den söta cupcake-burken från Adelövs marknad har hittat en bra plats.


Mer än så vill jag inte visa än, förrän saker och ting är mer slutförda. Vill ni se hur det ser ut är ni välkomna hit! :)
Nu längtar jag efter gardiner och andra detaljer så att allt kan kännas klart!

Tyvärr kan jag omöjligt lägga all min tid på att komma i ordning här, imorgon har jag ett obligatoriskt examinationsseminarium så nu måste jag plugga så mycket jag kan! :( Så tråkigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0