Orsak?

På bussen hem idag kom jag nog på varför det känns extra jobbigt och ledsamt just nu.
För längesen när beskedet om studiemedel kom hem från CSN stod det att min studieperiod skulle sträcka sig fram till och med 5 juni 2011. Jag kom ihåg att jag till och med bloggade om det och var så glad för att jag visste vilken dag jag faktiskt skulle sluta Högskolan Väst! Inte tänkte jag på då att 5 juni är en söndag. Inte heller tänkte jag på att Högskolan Väst är en mycket flexibel och föränderlig skola där vad som helst kan hända. Nu när jag sitter här 4 dagar kvar till 5 juni och vet att jag absolut inte är klar 5 juni känns det inte alls roligt. Nu är målet snarare att jag hoppas på att jag är klar till midsommar... Men jag fattar inte hur de tänker när de ordinarie examinationstillfällena ligger 3 juni och 13 juni, men studiemedlet sträcker sig ju egentligen bara till 5 juni. Får man göra så? Jag börjar verkligen tröttna på det här nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0