Inlämnat!

Då har vi lämnat in våra kompletteringar till examinatorn!
Det tog oss ca 3,5 dagar att komplettera. Helt okej.
Nu väntas bara examinatorns feedback.
Kanhända kommer fler krav på kompletteringar. Det vet man aldrig.

Som ni säkert förstått så åkte jag aldrig till Nyhem. Det känns tråkigt, men jag är så urbota trött så jag hade ärligt talat inte orkat. Idag sov jag till kl 11. Jag minns inte när det hände sist.
Känns inte som jag fått något vettigt gjort idag, även om jag har diskat, klistrat in tidningsutklipp i mitt urklippsalbum och fixat med uppsatsen. Varför är det så att jag måste ha gjort minst 10 grejer innan jag känner att jag gjort något?
- Höga krav? Förmodligen.

Men nu ska jag ta mig något att äta. Sedan hoppas jag på att vi kan bröllopsplanera lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0