Gotta let it out

Idag blev jag instängd i soprummet. Ja faktiskt.
Min första tanke var "Nej jag kommer komma för sent till Tårtdecor!"
Men sedan vände jag mig om och insåg att det fanns en annan utgång på andra sidan rummet.
Tur det.

Om två dagar är det midsommarafton.
I år kommer vi fira på samma plats som för 2 år sedan.

Lägg märke till att jag inte hade någon ring på fingret då, även om bilden är tagen efter att vi förlovat oss. Det var ju så att vi tog ett gemensamt beslut till förlovning 15 juni, sedan beställde vi ringarna och växlade dem 1 juli. När ringarna väl satt på fingret, DÅ gjorde vi förlovningen officiell. Man vill ju ha en ring att visa upp när man berättar den stora nyheten. Fatta att det var svårt att inte säga något på midsommarafton för 2 år sedan! Jag satt där, nyförlovad, men tyst som en mus. Hihi. 

Snart är det också 1 år sedan som den här bilden togs. 

Det var midsommardagen förra året. Tänk vad tiden går fort!
Så där fint väder lär vi dock inte få i år... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0