Framsteg

Det går framåt.
I tisdags innan Where the action is fick jag äntligen tid att ringa några viktiga samtal angående bröllopet.
Jag fick två glädjande besked, ett av dem är verkligen stort men det får ni inte veta förrän efter bröllopet hihi! ;P
Sen hann jag till och med shoppa en sväng i stan. Fick tag på ett par nya skor och ett par jeansshorts mm.
Idag har vi haft vigselsamtal och imorgon ska jag på möte om bröllopstårtan!
I helgen blir det planering med värdparet och möte med restaurangen.
Ja, det går framåt nu! (peppra, peppra, ta i trä!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0