Sol, bilkö och inflyttningsfika

Igår var jag nästan inte hemma på hela dagen.
Vi begav oss ut mot havet. Men vi kom inte så långt.
På vår färd blev vi stoppade av en mil lång bilkö.
Men på motorvägen kröp i alla fall bilarna fram, när vi kommit till motorvägsavfarten stod det helt stilla.
Så efter 45 minuter i kö blev jag så trött att jag lämnade bilen och gick in mot Kungälv.
Efter många om och men var jag äntligen ute på Brattön.


Sen var det inflyttningsfika hos Linda & Emanuel!



Tittar i Lindas fotoalbum från Indien.


Paren som båda gifter sig 13 augusti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0