Nej-sägare

Är jag inte ofta. Men under denna period verkar det bli så.
Förra helgen skulle jag t.ex. egentligen varit i Sälen, men så blev det inte. Det hade varit jättekul att åka, dels för att jag aldrig varit i Sälen och dels för att jag aldrig sett de svenska fjällen på sommaren, men mitt i bröllopsplaneringen så går det helt enkelt inte. Imorgon skulle jag egentligen åkt till London, dit hela ungdomsrådet åker, men det är samma sak där. Jag fick säga nej. Tråkigt men sant. Jag gifter mig bara en gång :)

Nu är klockan halv 1 och festhäftet är inte klart. Men jag borde sova nu, har en lång dag på jobbet framför mig imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0