Linnedukar och symaskin

Idag efter jobbet åkte mamma, Ellinor och jag på auktion.

Jag ropade hem en stor, vit linneduk. Sen fick jag ytterligare en av pappas kusin som inte ville ha den ;)
Ville verkligen haft en fin, grön, gammal symaskin från Husqvarna också som låg i en rutig, gammal symaskinsväska, men mitt sista bud var 800 kr, sen kände jag att det tyvärr började bli lite för mycket...

Efter auktionen åkte jag och åt sallad med Johanna. Sen tog vi en liten promenad under regntunga skyar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0