Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Jag kan inte ens förstå hur mycket tid jag kommer/bör få över i höst, vinter och nästa vår!
När jag inte har bröllopsplanering att greja med varje dag, hur kommer då vardagen se ut?
Kommer jag kanske kunna titta på tv?
Slutföra mitt Högskolan-Väst-fotoalbum?
Vara lite mer social med mina vänner?
Jag hoppas på ett JA på de frågorna!

Inte för att jag klagar. Det är inte alls så. Att planera sitt bröllop är en fantastisk sak, som inte händer varje år direkt. Det är slitsamt, tankekrävande, tidskrävande men roligt! Något man ska ta till vara på.
Men jag kan liksom fortfarande inte greppa det, ska JAG gifta mig? Om 3 VECKOR? Näää tror inte det. Eller? Kan jag vara så lyckligt lottad? Har JAG en sådan fantastisk man som vill dela sitt liv med MIG?

En liten bild från 2008...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0