I'd walk a thousand miles just to see you

Igår Allum.
Idag IKEA, Stoff & Stil, coop, netto... Ett evigt flängande.
Dessutom har jag kommit på att jag inte är helt nöjd med en sak så det blir till att göra om... Men men. Man gifter sig bara en gång ;)

Nu väntar jag med spänning på tärnklänningen som skall komma denna vecka!! Väntar också på några ordrar jag lagt. Hoppas de skickas snart!

För några veckor sen var vi här. Ingen speciellt vacker plats eller så, men det är ändå ganska häftigt att veta att sist vi var där, alltså gången innan för några veckor sen, så var vi inte ens tillsammans. Det var ett tag sen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0