Brudaccessoarer och medelhavsburgare

Så där! ÄNTLIGEN kan jag skriva igen!
Jag tror att problemet berodde på att mitt internet har krånglat de senaste dagarna. Och så uppdaterade vi internet explorer 8 till internet explorer 9. Men detta var tydligen bara en Beta-version så den funkade inte riktigt som den skulle. Men nu har jag explorer 8 igen så allt är i sin ordning!

Ja vad har hänt sen sist? Jag har jobbat, pluggat och fikat med trevliga människor.
Igår hade vi fullt upp med att prova kläder till bröllopet! Jag provade min brudklänning för (bara) tredje gången och provade ut accessoarer till så nu har jag valt och införskaffat det jag vill ha :)

Sen tog vi oss en liten matbit. Godare hamburgare än denna får man leta efter!
 


Resten av lördag-kvällen bestod av en massa viktig informations-spridning och annat som måste göras.
Detta fortsätter vi även med idag.
Sen har vi lite andra roliga planer framför oss idag! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0