Seeegt

Jag är irriterad. Av någon outgrundlig anledning kan jag inte blogga! Eller jo, ni märker ju att jag just skrivit det här. Men jag skriver i en annan formalia som jag inte gjort innan och här kan jag inte ladda upp foton eller något. Igår var allt segt. Internet fungerade inte. Min mobil är seg. Som tur var kom Simon och löste allt, så internet fungerar igen. Och så uppdaterade han mitt internet explorer. Sen kunde jag inte blogga och jag tänkte inte mer på det för jag antog att det bara var igår som allt strulade. Men idag fungerar det fortfarande inte. Vad har hänt? Och jag har massor att göra. Igår kom jag efter i allt pga internet. Det är så otroligt dumt att man är så beroende av internet egentligen. När jag inte ens kan läsa min kurslitteratur för att den ligger på nätet, eller utföra min examinationsuppgift för jag behöver internet. Men det finns inte så mycket att göra. Det är ju liksom lite för sent att börja streta emot NU. Så nu gäller det bara att jobba järnet. Vi får väl se om jag ens kan publicera det här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0