Emelie finns inte

Om det inte hade varit så att man för ett antal år sedan hade tagit bort namnet Emelie ur almanackan, som förr hade namnsdag 23 januari, och ersatt detta med Frej och Freja, så hade jag haft namnsdag idag. Men nu är det så att jag inte har någon namnsdag längre. Mitt mellannamn, Marielle, finns inte heller med. Jag vet att några få varianter av vissa almanackor fortfarande har med Emelie, fast på ett annat datum, och att snarlika namn som t.ex. Amelie finns med. Men ändå. Jag vill ha en egen namnsdag med MITT namn! Kan ingen ordna det? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0