4 år och 7 månader

Jag har fått lite förfrågningar, och för er som undrar kan jag berätta att det givetvis inte är min brudklänning jag har på mig på bilden i headern! Jag skulle aldrig visa min klänning innan bröllopet ;)

Idag är det i alla fall lördagen den femtonde och vi har varit och provat bröllopskläder! Jag hittade en jättefin slöja och ett passande diadem. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha för håruppsättning än så jag får se vad jag bestämmer mig för. Måste dit med min brudklänning och se vad som passar ihop.

Har varit och tittat på lite blommor också och en bild av hur jag vill att min brudbukett ska se ut börjar formas i mitt huvud :) Det går sakta men säkert framåt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0