Vilken frekvens?

Jag tycker det är jättesvårt att välja radiokanal på morgonen när jag kör till skolan.
Mix Megapol eller Rix Fm? Båda är lika bra!
Båda morgonprogrammen är lika roliga tycker jag.
Synd att man inte kan lyssna på båda samtidigt.
Men oftast finns en enkel lösning, för oftast är täckningen så dålig så det är inte så mycket att göra åt.
I Lilla Edet finns någon form av brytpunkt,
så fram till Lilla Edet kan jag lyssna på Mix Megapol Göteborg och efter Lilla Edet kan jag lyssna på Rix Fm Trestad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0