Oh vilken härlig dag!

Efter att ha tagit oss igenom klädavdelningen och dukarna, gardinerna, lakana och mattorna var vi redan hungriga, så vi tog en fika i Göksäters fik!

Efter det fick vi gå "backstage" och spana in påsksortimentet!
Fatta BACKSTAGE på Göksäter, Woho!! Hahahaha ;P


Hur gick det då med inköpen?
Okej, jag blev en shopaholic. Eller nja, allt är ju relativt.
Jag köpte verkligen ingenting onödigt i alla fall!
Men jag fick köpt mig lakan, filt, badrumsmatta, servetter, leggings, ljus, torkstativ, potatisskalare och massa annat smått o gott! :)

Sedan tog vi oss en matbit i Henån innan vi åkte vidare ut till Wictoria på Tjörn och spanade in hennes husbygge!

Senare på kvällen doppade jag frukt och godis i smält choklad med Bara härliga Tjejer! :)



Imorgon har jag en heldag på Tårtdecor framför mig så nu ska jag krypa till kojs!
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0