Bohusläns Ullared

I kvällens avsnitt av Familjen Annorlund åkte familjen Ilmrud till Ullared.
Så passande tänkte jag, imorgon ska jag själv dit (nästan).
Nej men jag ska i alla fall till Göksäter på Orust!
Det är ju lite samma skrot och korn. Nästan.

Jag funderar på hur det kommer bli imorgon, om jag kommer bete mig som en shopaholic eller om jag kommer tänka efter först. Antagligen blir det det senare alternativet. Jag förvånade mig själv i lördags, jag gick på IKEA i flera timmar utan att köpa en endaste liten pryl! Så även om jag nu har en hel lägenhet att fylla så tar jag det lugnt. Det är bättre att faktiskt flytta in först och sen se vad man verkligen behöver. Så tänker jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0