Svammel

Brieosten och ägghalvorna är räddade!

Så mycket mer har jag nog inte att säga idag.
Har jobbat, åkt hem, ätit julmat, diskat och grejat. Fixat några saker.
Nu har jag suttit med power pointen till årshögtiden ett tag.

Lägger även över ALLA mina foton (62 GB) till den externa hårddisken jag fick av Simon i julklapp. Dessa 62 GB är foton från juni 2009 och framåt. Borde kanske börja radera lite, har ju ändå bränt ner allt på skivor...
Men å andra sidan, nu har jag fått en hårddisk på 500 GB så det finns allt plats...!

Åh, nu vill jag fixa ett usb med foton som jag ska ha i min digitala fotoram jag fick i julklapp! Men det får bli en annan dag. Dags att börja tänka på refrängen. Det är ju en dag imorgon också. -Haha minns ni vilken film det kommer ifrån? ;)

Nej, svammel. Jag hade tydligen mer att säga. Men inget vettigt.
Massa ord men inga bilder.
God natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0