På't igen

Då var "ledigheten" slut.
Har jobbat några timmar idag, sen åkte jag hem till mamma och hämtade lite julmat. Fick ett så otroligt sug efter mer julmat igårkväll när jag insåg att annandag jul gick mot sitt slut och jag inte skulle äta någon mer julmat på ett år...! Så nu är min kyl full med köttbullar, prinskorvar, omelett, rödbetssallad och julskinka! :)

Fick även med mig tunnbröd, strykande åtgång, ischoklad och lite andra godsaker.
Nu saknar jag bara brieost och ägghalvor... ;)

Nu har jag precis kommit hem från ett församlingsledningsmöte. Nästa vecka har vi vår årshögtid och jag är ansvarig för att sammanställa power point presentationen tills dess, så det är en hel del att göra nu. Tydligen brukar det handla om ca 80 slides... Dessutom hade vi några andra punkter att diskutera idag. Så nu är det full rulle igen och nu har jag några grejer att fixa innan jag går och lägger mig. Ja livet rullar på som vanligt... 
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0