När juldagsmorgon glimmar

God juldagsmorgon allihop!
Nu sitter jag här i soffan färdig att åka.
Simon har redan åkt, han skulle vara i kyrkan kl 9 idag för han ska var med och sjunga på gudstjänsten. Så jag ska ta bussen kl 10.

Tänkte visa er hur min julafton såg ut i bilder:








Efter Kalle Anka och fika gick vi ut för att tända en sådan där Khom Loy lykta och skicka iväg upp i luften.




Sen var det dags att öppna julklapparna.




Jag fick en snowboard... haha nej ;)


Det var jätteroligt att få fira hela julafton med Simon för första gången!

Efter gudstjänsten idag ska vi till Simons familj och fira jul där.
Ha en bra juldag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0