Ibland ger Gud mig en spark i baken

Var nere en sväng på Åhléns förut för att köpa lite julklappar och gissa vad jag såg?!
Jag har i ungefär ett halvårs tid gått och tittat på en tidningskorg jag velat ha men jag har tvekat för jag har tyckt att den varit lite för dyr.
Men idag minsann, idag hade de av någon anledning sänkt priset på just den tidningskorgen!! Jag slog till direkt, snacka om att det kändes som att det var meningen att jag till slut skulle få den tidningskorgen! :D

Perfekt att lägga sådana kataloger och tidningar i som man inte riktigt vet vart man ska lägga, man vill inte slänga dem men man har ändå ingen bra plats att lägga dem på. Tada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0