What are words if you really don't mean them when you say them?

Idag har jag fått några "större" ärenden uträttade!
Först var jag hos frissan och blev fin.
Efter det lämnade jag in min brudklänning för pressning och uppfräschning (var ju ett tag sen jag köpte den nu!) så att den blir riktigt fin till nästa lördag (hjälp jag kan börja säga nästa lördag nu!)
Sedan gick jag och beställde brudbuketten, tärnbuketten och corsagen.

När allt det var fixat åkte jag faktiskt ut till havet för att bättra på färgen, även om jag hade en del att göra hemma... Köpte med mig sallad ut som ju är så gott!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0