Lugnet före stormen?

Jag vet inte vad som händer, men jag känner mig så lugn.
(Oroväckande?)
Nu när även ringen är hämtad och klar finns det inte så mycket mer att göra.
Det enda som kan gå fel nu är vädret, samt att jag börjar få ont i halsen. Annars är det inte så mycket jag kan göra. Och vädret kan jag ju heller inte göra något åt.

Jag sitter här i soffan och vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu. Det är ju helt sjukt i sig! Inte trodde jag att jag, 5 dagar innan mitt bröllop, skulle ha det så här lugnt! Men allt har änna trappat ned. Vi hade en period med otroligt mycket att få ordning på, men sen allt det är ordnat finns det inte så mycket kvar. Vi har deligerat ut en del också. Jag har till och med hunnit kolla på tv utan syfte och bara stirrat på skärmen. Vad händer? DET trodde jag att jag tidigast skulle ha tid att uppleva i höst!

Men denna lugna känsla är väldigt olikt mig.
Är det sant eller lurar jag bara mig själv?
Har jag glömt nåt?

Nej jag ska allt ta det lika chill som nalle och Ior här. För de ser hur lugna ut som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0