Bröllopsresan, intro...

Hej allesammen!
För ca 7 timmar sedan landade vi på svensk mark.
Vi har haft det bra, hittat på något varje dag och åkt på många utflykter.
Vi har nästan varit runt hela Zakynthos!

Jag sa ju att jag såg fram emot att vila och visst har jag hunnit med det också!
Ni som känner mig vet att jag har svårt för att somna. Det måste vara mörkt och tyst och jag kan definitivt inte somna var som helst. Men jag vet inte vad som hände under denna resa, måste varit så fruktansvärt trött efter den lilla sömn vi fick innan vi åkte ner, för jag har somnat lite var stans; På solstolen bredvid gormande ungdomar, på flygplanet, på en båt SITTANDES mitt på ljusan dagen! Ja, detta är anmärkningsvärt när det gäller mig.

Kanske beror det också på att jag blivit lite sjuk. Ska försöka ta och sova snart så att jag blir frisk snabbt.
Därför får ni bara ett litet hopplock av bilder ikväll, så ska jag lägga upp dag för dag senare.
Lite svårt att välja när jag har tagit 903 bilder... ;)

Titta och dröm er bort i det turkosa vattnet här så länge, så kommer ni få fler bilder de närmaste dagarna!












Kommentarer
Hanna

903 bilder!!! Då har du att göra ;) Det ser iallafall underbart ut på de bilder du lagt upp :) Har tänkt på er under veckan och speciellt när regnet öst ner. Hoppas vi kan träffas snart för att få höra om allt. Kram på er båda

2011-08-30 @ 21:59:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0