Bröllopsresan, Dag 1

Det hela började med att Ellinor kom och hämtade oss kl 03.30 på morgonen och körde oss till Landvetter.
Kl 06.05 gick planet och vi fick se solen gå upp utanför fönstret.

Otroligt trötta och svenskt sommarbruna satt vi på planet och laddade.

Sveriges sydligaste kust.


Ett antal timmar senare var vi äntligen framme vid vårt hotell som låg precis vid havet!

Det började med att vi fick vänta på vårt rum i en timma... Kul.
Trött, varm och otålig men med ett leende på läpparna...

Till slut fick vi tillgång till vårt rum men tyvärr fick vi ingen havsutsikt.

Poolen fick vi låna av grannhotellet medan grannhotellet fick äta frukost på vårt hotell. Dela är bra.

Efter lunch slog vi oss ned vid poolen.




Middag på Green Frog. FETAOST!!! :D

De hade väldigt små cola-flaskor.

Kyparn undrade om han ville att vi skulle ta kort. "Gärna" sa jag och så satte han sig bredvid mig och bad Simon ta kortet haha!

Men sen tog han i alla fall en bild på mig & Simon också! :)

Från vårt hotell kunde man se in till Zakynthos stad.


Det var första dagen det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0