Baby-hets

Nyheten har släppts och jag tycker det är otroligt roligt att Kronprinsessan Victoria och prins Daniel väntar barn!

Dock kan jag tycka att det är ju långt kvar och vad som helst kan hända. Jobbigt för dem att behöva gå ut med det så tidigt. Men hellre det än att stå ut med alla spekulationer kanske...

Vill ni läsa mer kring babyhetsen kan ni spana in Ebba von Sydows blogg, vilken för övrigt är en mycket bra blogg som jag följer varje dag! Hon är ju ganska insatt i kungahuset och de senaste uppdateringarna.

En annan grymt bra blogg jag följer varje dag är UnderbaraClara som ni bör spana in här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0