Vad vore jag utan dina andetag?

Jag kan inte tro det är sant!
Idag är FÖRSTA dagen på över en månad som jag inte har ETT ENDASTE DUGG planerat!!
Det tänker jag ta till vara på!
Jag är helt ensam, kan göra precis vad jag vill.

Det får mig att tänka på en låt som jag och Ellinor ofta sjöng på när vi var små:
"Dagen börjar, det ljusnar bakom rullgardinen.
Solen skiner, det blir en härlig dag.
Nu ska jag göra allt jag längtat till.
Och det är mycket som jag vill!"

Tog mig friheten att sova till kl 11 idag efter gårdagens bröllop.
Brudparets önskan är att det inte skall figurera några bilder från deras bröllop på facebook, därför tänker jag inte lägga upp något här heller. Men en halvbra bild på mig & Simon kan jag väl i alla fall bjuda på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0