Noll motivation i skolan

Igår bar det av till Trollhättan.

Jag är så glad att vi inte sitter på skolan i Trollhättan ofta och pluggar för jag får verkligen inget gjort där! Vet inte vad det är som gör det men... nä ingen lugn och ro där. Det är mycket bättre hemma! Hemma är mysigare också :)
Men igår åkte vi i alla fall upp för Alex skulle till sin mentor, jag skulle hämta ut min tenta och så skulle vi ha handledning. Sen var det trevligt att träffa klasskamraterna också! Man ses ju inte alls ofta nu när alla skriver c-uppsats på olika håll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0